Een echte rebel. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu Een echte rebel. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu

Een echte rebel.

Blijf op de hoogte en volg Liesanne

05 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

“Mag ik het hostel niet in? Wat is dat nou weer voor onzin.. Kan ik niet gewoon iets als onderpand geven? Ik ga hier echt niet slapen heur. Oke weet je wat, ik ga wel wijn en wat te vreten halen, kleden jullie je om en dan gaan we wel in de bar hiernaast zitten. Ga je mee? Top, gezellig. Flesje wijn in de tas, zak chips erbij, nog maar een flesje wijn in de tas en hup het hostel in. Hè? Ik mocht toch niet naar binnen? Agh we zijn nu per ongeluk toch al in de keuken, laten we hier nu maar blijven. Kom op, er is wijn, een gitaar, gezellige mensen, wat is daar nou mis mee?” Onderweg naar de wc bleek het hostel echter overal camera’s te hebben hangen en viel mijn blonde verschijning op bij de manager.. Gevolg: Ik moest meteen het hostel verlaten, de andere meiden mochten die nacht blijven maar de dag erna moesten hun spullen worden gepakt. OEPS. Gelukkig gingen ze de dag erna toch weg, geen man overboord, maar mijn goede naam leeft voort op de zwarte lijst van het beruchte hostel..

Londen brengt het ergste in me naar boven, ik word rebels. Nee oke, dat was ik altijd al. JA IK WEET DAT IK DAT NIET BEN, laat me nou even in die waan. Dus hostel uitgezet, kroeg in, gezellige avond, rare nachtelijke gesprekken in de bus, knock-out in bed geploft. Sounds good right? Dat moest natuurlijk zaterdag worden overgedaan. Na een hostel uit te zijn gezet en een patatzaak een sausfles lichter te hebben gemaakt, besluiten we in plaats van Shoreditch, Camden maar eens te gaan verkennen. Nou dat leek er meer op. Een oude stal die omgebouwd is tot club, waarbij een gedeelte nog bestaat uit de orginele stallen omgebouwd tot VIP-ruimtes, awesome! Een live band op de achtergrond, biertje in de hand en lekker meeblerren op de muziek, vervolgens begint het ‘echte werk’ met een DJ en meer dansbare muziek. Een avondje van alles wat, heerlijk. Maar toen begon de grote zoektocht naar de bushalte. Midnightsnack in de hand, voetbalhooligans op straat, jongen knock-out half in een prullenbak en een gast die in plaats van in de taxi, op de motorkap van de taxi vervoerd wordt. Dát is pas rebels. Misschien een idee voor mijn volgende ‘rebelse’ daad?!

  • 05 Maart 2014 - 16:19

    Willem:

    Je gaat gewoon lekker daar wijntje hier en daar geniet maar lekker al missen we je wel gisteren avond 5-0 gewonnen ging goed spreek je snel weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, here I am.

.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Een Zuid-Afrikaans avontuur?

23 April 2014

Happy 450th birthday William!

07 April 2014

Disco dipping

25 Maart 2014

De avonturen in de nachtbus

20 Maart 2014

Mijn kunstzinnige kant
Liesanne

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 6024

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 Juni 2014

London, here I am.

Landen bezocht: