Het sociale leven begint.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu Het sociale leven begint.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu

Het sociale leven begint..

Blijf op de hoogte en volg Liesanne

19 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

“Vrijdagavond 9.00 uur. Oke ik koop gewoon een fles wijn en vier m’n eigen feestje. Ja, nee, ik ga dus echt niet op vrijdagavond thuiszitten.. Zal ik een collega een berichtje sturen? Hmm misschien is dat raar. Of niet? Nee ik weet het, ik vraag of ik bij de plannen van m’n huisgenoot aan kan sluiten. Kan dat Alex? O je gaat met een getrouwd stel? Daar wordt niemand blij van.. Zal ik dan toch maar die collega smsen? What the hell, ik doe het gewoon. Je plannen zijn onverwacht gecancelled? Dat is fantastisch! O nee jammer om dat te horen, dus bier zuipen in de pub? (Sorry paps, mams ik bedoel natuurlijk één klein pilsje drinken in de bar)”

My social life begins. Ondanks een erg gezellige week te hebben gehad bij the Globe, moest het sociale gedeelte nog een beetje op gang komen. Die schade haal ik wel weer in! Dus vrijdag naar de pub, live muziek, halve liters bier (oke paps, mams, het werd iets meer dan één klein pilsje) en een potverdikkie gezellige avond. Om een mooie 1 uur weer thuis, ik kan hier wel aan wennen. Echter kwam toen de zaterdag.. Het huis vol met Schotten, Ieren, gingers en bovenal erg veel gezelligheid. Agh ik kan me hier beter maar in mengen. Of ik mee wil gaan stappen? Nee daar houd ik niet van.. O jullie zien het sarcasme niet? Hallooooo natuurlijk ga ik mee. Dus daar gingen we, Heineken in de hand (zouden ze dat speciaal voor de ‘Dutchie’ hebben gedaan?) op naar de High Street. Hier aangekomen bleek de club 21+ te zijn. REALLY? Gelukkig bood m’n ginger friend aan om ergens een beschaafd klein biertje te drinken en het vervolgens nogmaals te proberen. Nou.. Vooruit. Hup de pub in, biertje in de hand en hup weer in de rij voor de club. Nog steeds niet? Ah come ooooon. Hij naar binnen, ik zielig doen bij het bewakingsmannetje en ja hoor, de ‘Dutchie’ regelt het wel. Na binnenkomst bleek echter pas hoe groot de club was. Hoe ga ik ze hier vinden? Rondje hier, rondje daar, nog een rondje, o er is ook een bovenverdieping (damn.), rondje daar. “LISA?!” Eindelijk zie ik daar wat bekende gezichten. Jullie wilden net een fles champagne bestellen, nou potverdikkie wat heb ik toch een slechte timing..

  • 19 Februari 2014 - 14:03

    Charlotte:

    Hahahahaha jeetje Lies wat typisch weer!! Mooi verhaal, en gaaf dat je social life op gang komt :D Is natuurlijk ook niks voor jou om alleen te zijn ^^

  • 19 Februari 2014 - 17:31

    Lianne:

    Hahahahha je kan net zo leuk schrijven als je broer:P Geniet ervan!

  • 19 Februari 2014 - 19:11

    Willem:

    Blij te horen dat je het zo naar je zin hebt al mis ik je wel op de training maar ja dat komt wel goed geniet maar lekker spreken elkaar snel weer

    Je trotse trainer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, here I am.

.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Een Zuid-Afrikaans avontuur?

23 April 2014

Happy 450th birthday William!

07 April 2014

Disco dipping

25 Maart 2014

De avonturen in de nachtbus

20 Maart 2014

Mijn kunstzinnige kant
Liesanne

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 6015

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 Juni 2014

London, here I am.

Landen bezocht: