Shakespeare's Globe, here I am! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu Shakespeare's Globe, here I am! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liesanne Rooks - WaarBenJij.nu

Shakespeare's Globe, here I am!

Blijf op de hoogte en volg Liesanne

09 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste week bij de Globe. Hoe dat was? Te goed. Helaas zal een Italiaans etentje met collega's, een evenement voor de donateurs van het nieuwe theater inclusief het bijwonen van de nieuwe show The Duchess of Malfi en een afscheidsborrel van de nieuwe stagiaires geen wekelijkse kost zijn.. Maar we beginnen bij het begin.

Maandag 11 uur begon de dag met een kopje thee met melk met mijn stage begeleidster (oke ik moet eerlijk zijn, die thee met melk gaat niet gebeuren, ik houd het bij mijn vertrouwde cappuccino). Na een lang, gezellig gesprek met mijn jonge, enthousiaste begeleidster was het tijd de 'exhibition' te bekijken om het bedrijf te leren kennen. Dus rond een uurtje of 1 kwam ik boven met het nieuws dat ik wel kon gaan lunchen zodat ik rond 2 uur mee kon het nieuwe theater te controleren. Samengevat: dag één was already amazing.

De tweede dag moest er echter hard gewerkt worden. En aangezien de huidige stagiair had ontdekt dat zij een 'eigen stagiair' had, kreeg ik alle 'fantastische' taken.. Agh vergeven en vergeten, ik leerde de dagelijkse taken gelijk goed kennen. Toen ze vervolgens langs kwam om me uit te nodigen voor een Italiaanse etentje die avond vond ik het helemaal prima, alles werd uitgevoerd met een lach. Dus daar gingen we met de trein naar zuid-oost Londen; sardientjes in blik zijn er niks bij.. Vervolgens ontstond er een argument omdat iemand zowaar een tas op iemands voet had gezet. HOE DURFT HIJ? Welcome to London.

It got even better, toen bleek dat ik als nieuwe stagiair ook welkom was bij het evenement. Dus daar ging ik, met maar liefst 3,5 dag werkervaring de donateurs te woord staan. De dag erna was de gezelligheid nog niet op, aangezien de champagne, flessen wijn en het vele vreten op de bureaus kwamen. Toen wist ik het zeker: ik voel me thuis.

  • 09 Februari 2014 - 23:56

    Opa En Oma Van Der Ven:

    Dat was weer heel leuk om te lezen, Liesanne. Liefs!!!

  • 10 Februari 2014 - 11:37

    Nicky:

    Hey! Klinkt goed! Veel plezier daar nog. Gaat vast goed komen. Hoe is het met je bekakte Engels? Al lekker onderweg ? Groetjes!

  • 10 Februari 2014 - 11:40

    Karlijn:

    Oef jij ook al zo'n zwaar leven.. vervelend ^^
    Klinkt allemaal erg goed, geniet ervan!

  • 10 Februari 2014 - 20:47

    Mirjam:

    Lekker Liesie! Glad you are enjoying yourself!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, here I am.

.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Een Zuid-Afrikaans avontuur?

23 April 2014

Happy 450th birthday William!

07 April 2014

Disco dipping

25 Maart 2014

De avonturen in de nachtbus

20 Maart 2014

Mijn kunstzinnige kant
Liesanne

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6010

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 27 Juni 2014

London, here I am.

Landen bezocht: